Invită-ți prietenii

Știi pe cineva la început de drum în afaceri? Ai un prieten antreprenor? Mai mulți? Spune-le și lor despre Stup!

Te rugăm să te asiguri că persoana pe care o recomanzi este de acord să ne comunici e-mailul său și verifică dacă l-ai scris corect.

Pornește-ți afacerea

În Stup găsești tool-urile necesare pentru a da start business-ului tău.

programează o întâlnire

Primii pași în business

În Stup poți obține consilierea necesară pentru toate lucrurile noi din viața ta de viitor antreprenor – pregătirea pentru înregistrarea firmei, cum să fac cu TVA-ul sau ce tip de taxare să aleg, cum e de fapt cu sediul social, ce autorizații am de obținut până să pornesc business-ul și orice altceva te preocupă.

Mai mult de atât, ne putem ocupa noi de tot procesul de înregistrare legală, fără să mai trebuiască să alergi prin Bucuresti, să-ți faci singur dosarul sau să te gândești dacă ai făcut tot ce trebuia făcut.

Vrei, nu vrei, ai nevoie și de un cont curent pentru toate plățile și încasările viitoare. Acesta vine la pachet cu toate tool-urile digitale de care ai nevoie pentru a fi cât mai ușor de folosit. Stam și discutăm pe îndelete despre ce ți s-ar potrivi cel mai bine și despre cum să folosești aceste tool-uri.

În final, tu decizi dacă rămâi cu soluțiile noastre sau alegi altele. E bine să știi că, pentru a-ți porni afacerea în Stup, nu este musai să deschizi contul curent cu noi. Cu toate că nouă ne-ar plăcea să o faci 😊

În sfârșit business. Gata. Ne apucăm de treabă. Știm că abia aștepți să vinzi primele produse sau servicii. Iar ca să fie totul cât mai simplu, o soluție de facturare la îndemână, pe telefon, ajută mult, credem noi.

În Stup poți povesti pe îndelete despre aceasta, despre tot ce știe să facă, despre cum o poți folosi. Dacă îți place, o si obții acolo, iar dacă mai ai ulterior întrebări sau nevoie de suport, poți oricând să revii pentru o discuție. Ținem aproape până când ajungi să o folosești “pe de rost” 😊

Nici nu știi cum s-a dus prima lună de activitate și trebuie să închizi și prima balanță contabilă. Poți opta pentru o soluție de contabilitate integrată cu cea de facturare, astfel încât totul se întamplă fără să mai trebuiască să muți facturi dintr-o parte în alta.

Iar pentru toate celelalte dileme contabile poți alege să discuți și chiar să colaborezi pentru tot ce înseamnă conta, cu unul dintre partenerii noștri.

Ne-am gândit că ar fi bine să afle cât mai multă lume despre business-ul tău încă de la început. Iar ca punct de pornire, noi venim cu listarea businesului pe google maps și deschiderea primului canal de social media dedicat, fie că e facebook business, fie că e Instagram. Asta e așa – un fel de dar de afacere nouă, din partea noastră 😊

Apoi, dacă vrei, poți discuta pe îndelete despre businesul tău și ce i s-ar potrivi lui cel mai bine în online; poți alege încă de pe acum să îți creezi o identitate pentru a fi mai ușor vizibil; poți discuta despre primele modalități de promovare în online. Și nu doar că poți povesti, le poți face chiar pe toate în Stup 😊

După cum vezi am încercat să aducem la un loc cam toate serviciile de care ai nevoie pentru a-ți începe business-ul. Cu o doză bună de consiliere gratuită și suport continuu în acomodarea cu noile lucruri din viața de antreprenor. Sperăm să îți fie de folos. Hai să ne apucăm de treabă acum!

Comunitate

Hai și tu în comunitatea Stup! Sunt mulți antreprenori faini aici și plănuim să facem multe lucruri la fel de faine împreună. Este o comunitate făcută de antreprenori, pentru antreprenori. Pentru oameni curajoși ca tine.

INTRĂ ÎN COMUNITATE

Cum faci?

1

Îți faci o programare în Stup

Programează-te
2

Vii la noi și te ajutăm cu tot ce îți este necesar. Tu alegi ce ți se potrivește.

3

Rămânem aproape pentru orice ai nevoie pentru dezvoltarea business-ului tău.

Parteneri Stup

Vrei să vezi cu cine facem toate lucrurile astea faine în Stup?

HAI SĂ ÎI CUNOȘTI

Evenimente

Așteptăm să ne vedem la un eveniment de business, un program de learning sau la o seară de networking. Alegi tu la ce ți-ar plăcea să vii.

vezi evenimente